Responzivita loga

Slovo responzivita má význam především na webu, kde znamená, že web je připraven a optimalizován pro nejrůznější zařízení (mobily, notebooky, tablety). Ale dnes i logo potřebuje svoje responzivní varianty.

S různými verzemi loga se setkáváme nejčastěji na internetu. Webové aplikace a sociální sítě vyžadují Vaše logo ve čtverci. Pro tyto účely je třeba mít připravenou redukovanou verzi loga, aby se formát čtverce využil co nejefektivněji, protože v menších velikostech může být složité logo nečitelné.

I na mobilní verzi webu se často umístiťuje redukovaná verze loga, aby logo bylo dost čitelné a nezabíralo tolik prosotru.

Základní verze loga

Tvorba loga, responzivita loga

Redukovaná verze loga

Tvorba loga, responzivita loga

Logo ovšem nemůžeme měnit dle libosti. Pravidla a varianty loga musí předevšm stanovit grafický manuál loga.