Články o webdesignu

Webdesign zahrnuje různé etapy a mnohem větší práci na vývoji webu než jen povrchní dojem, barvy a obrázky.

Webdesign, jemuž se věnuji je komplexní práce, které předchází promyšlená struktura webu a wireframe (drátěný model). V praxi musí být design webu především o přehlednosti, snadné orientaci na webu, logické architektuře, firemní strategii.

Respektujte firemní design

Firemní web a jeho design by měly vždy vycházet z již navržené firemní identity.

Nepořádek na webu

Firemní web a jeho design by měly vždy vycházet z již navržené firemní identity.

Tvorba loga

Logo je součást Vaší značky, grafický symbol, vizuální zkratka, díky kterému si Vás lidé zapamatují, věří Vám, vyhledávají Vás, spoléhají se na Vaše produkty či služby.

Společnost bez loga je jako člověk bez tváře. Jakou tvář má Vaše firma?

Logo a jeho význam

Logo je jedním z hlavních aspektů vaší firmy. Jeho tvary a barvy Vás odlišují od konkurence a tvoří povědomí o značce.

Responzivita loga

Slovo responzivita má význam především na webu, ale dnes i logo potřebuje svoje responzivní varianty.